۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۵۴
کد خبر: 83666040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دو بازار جدید تره بار در شمال غرب تهران راه اندازی می شود

تهران _ ایرنا_ شهردار منطقه ۲ تهران گفت که عملیات احداث دو بازار جدید میوه و تره بار در محله فرحزاد و بلوار ایوانک غرب در شمال غرب پایتخت آغاز شده است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه۲، «رسول کشت پور»، افزود: بنا بر رویکرد مدیریت شهری در توسعه سرانه های خدماتی محلات و تسهیل دسترسی شهروندان به امکانات و کاهش سفرهای شهری، افزایش بازارهای میوه و تره بار در برنامه های منطقه پیش بینی شده است.

وی در خصوص مکان یابی بازارهای میوه و تره بار در منطقه افزود: براساس مطالعات و نیازسنجی انجام شده، با  هماهنگی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، احداث این  ۲ بازار میوه و تره بارآغاز شده است.

شهردار منطقه ۲ عنوان کرد: افزایش تعداد بازارها براساس رویکرد مدیریت شهری در تامین آسایش و تسهیل در دسترسی شهروندان به خدمات دردستور کار قرار گرفته است.

کشت پور گفت:  در حال حاضر ۲۱ بازار تره بار در منطقه به شهروندان خدمات رسانی می کنند و با بهره برداری از این دو پروژه، دسترسی ساکنین محله فرحزاد و فاز ۶ شهرک قدس هم به بازار میوه و تره بار فراهم می شود.  
به گفته شهردار منطقه۲ با برنامه ریزی انجام شده، از این دو بازار در ماه های نخست سال آتی بهره برداری می شود.

منطقه ۲ شهرداری تهران تاکنون ۲۰ بازار میوه و تره بار داشت که با احتساب دو بازار جدید، این آمار به ۲۲ بازار افزایش می یابد.

منطقه ۲ شهرداری تهران، در شمال شرقی میدان آزادی؛ از مرکزتا شمال تهران با در برگرفتن ۲۱ محله و ۹ ناحیه ادامه دارد.

محله‌های پونک، صادقیه، شهرآرا، ستارخان، فرحزاد، گیشا، طرشت مهم ترین محلات این منطقه اند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha