۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 3047
کد خبر: 83668623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروزی انقلاب اسلامی، ثمره وحدت و همدلی بود

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امام خمینی(ره) شخصیت بسیار والایی داشتند و همواره به وحدت تاکید می‌کردند که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷ نیز ثمره وحدت و همدلی ملت با امام راحل بود.

حجت‌الاسلام علی خاتمی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با همافران، اظهار داشت: وحدت، لازمه امروز کشور است و باید از نظر اقتصادی و فرهنگی قوی باشیم تا تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، تاثیری بر پیشرفت جمهوری اسلامی نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم مومن و انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی، بار دیگر اقتدار و صلابت ملت شهیدپرور ایران را به دنیا نشان خواهد داد.

حجت الاسلام خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش و فعالیت‌های حافظان طبیعت در حفظ و نگهداری از اراضی و عرصه‌های ملی به اهمیت منابع طبیعی و تلاش برای افزایش آگاهی مردم در جهت حفظ این منابع تاکید کرد.

امام جمعه زنجان گفت: افزایش اطلاع‌رسانی با محوریت اهمیت منابع طبیعی در جوامع روستایی ضروری است.

وی افزود: با افزایش امید و آگاهی در بین مردم می‌توان از منابع طبیعی و خدادادی حفاظت کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه منابع طبیعی، گفت: طی ۲ سال گذشته با تزریق اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی، روند اجرای طرح‌های این اداره کل افزایش مطلوب و چشمگیری داشته است.

خلیل آقاجانلو با بیان اینکه تا سال ۹۵ کداستر (محدوده‌بندی) ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی این استان انجام شده بود که در سال گذشته به ۲۵۷ هزار هکتار رسید.

وی ادامه داد: طر کاداست در سال جاری نیز در ۹۰ هزار هکتار از زمین‌ها انجام شد.

آقاجانلو گفت: در حوزه آبخیزداری نیز سال گذشته طرح کنترل سیلاب در ۳۴ هزار هکتار از مساحت استان اجرا و امسال هم در ۴۰ هزار هکتار عملیاتی شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان اظهار داشت: اجرای طرح‌های بیولوژیکی، تسهیلگری، مبارزه با آفات و بیماری‌ها و تهیه و نصب آبگرمکن‌های خورشیدی نیز از دیگر طرح‌ها و برنامه‌های موفقیت‌آمیز اجرا شده در این اداره کل به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha