مردم آذربایجان‌غربی در روز ۲۲ بهمن باردیگر از سردارسلیمانی قدردانی می‌کنند

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: تقارن ۲۲ بهمن امسال با اربعین شهادت سردار سلیمانی، راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری را با سال‌های دیگر متفاوت کرده‌است و مردم در این راهپیمایی علاوه بر تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، بار دیگر از سردار دلها قدردانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از حساسیت ویژه برخوردار است، افزود: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، یاس و ناامیدی دشمنان در یک برهه‌ حساس را موجب می‌شود.
وی ادامه داد: امروز دشمنان هجمه‌های خود علیه انقلاب و کشور را مضاعف کرده‌اند چنانکه تاکنون مشاهده نشده بود که رییس‌جمهوری آمریکا حرکت تروریستی همچون به شهادت رساندن یک سردار را بر عهده بگیرد و این طور صریح با ایران اعلام دشمنی کند. 
امام جمعه ارومیه اضافه کرد: امروز هجمه‌های دشمنان علیه کشور و به خصوص ملت ایران از هر طرف و به هر شکل‌ ممکن جریان دارد و حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن برای حفظ اقتدار نظام یک وظیفه همگانی است.
وی بیان کرد: بدون‌شک هوشیاری و آگاهی ملت ایران و حضور هوشمندانه آنان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد و بار دیگر به جهانیان نشان خواهد داد که این ملت همچنان به آرمان‌های انقلاب و شهدا پایبند هستند و ترفندهای دشمنان نتیجه‌ای نخواهد داشت.
همه ساله در ۲۲ بهمن و مصادف با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی در مناطق مختلف کشور از جمله ارومیه و دیگر شهرهای ۴۶ گانه آذربایجان‌غربی و حتی برخی از روستاهای پرجمعیت این استان برگزار می‌شود. 
امسال چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن گرفته می‌شود و مردم غیور این استان مرزی اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش‌آموز و طلبه فردا، سه‌شنبه در میعادگاه عاشقان مکتب امام خمینی(ره) گردهم می‌آیند تا یکبار دیگر اتحاد و انسجام خود را به رخ جهانیان بکشند.
مرزدارانی که بیش از چهار دهه با اقتدار از مرزهای سرزمین آبا و اجدادی خود محافظت کرده‌اند، فردا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی، وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان می‌دهند و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha