۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 83670326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آغاز چهل و یکمین سال اثبات وفاداری گلستانی‌ها به انقلاب

گرگان - ایرنا - همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی مردم گلستان برای اثبات وفاداری به انقلاب و گرامیداشت ۲۲ بهمن در هوای ابری و بارانی با حضور انبوه و پرشور مردم شیعی و سنی در شهرها و روستاهای این استان آغاز شد.

این راهپیمایی حماسی و باشکوه در گرگان از شهر گرگان از چهار راه میدان این شهر تا سه راه بهارستان (بانک ملی) ادامه پیدا کند.

در این اجتماع بزرگ مردمی، اقشار مختلف اعم از دانش آموز، دانشجو، طلبه، روحانی، استاد، معلم، کارمند، کارگر، بازاری، کشاورز، بسیجی، نظامی، ورزشکار، خانواده معظم شهدا، ایثارگران حضور دارند تا بار دیگر با سردادن شعارهای انقلابی و مذهبی ضمن نمایش پایبندی خود به ارزش های انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری، انزجار خود را از دشمنان نظام به دنیا نشان دهند.

حضور اقوام ساکن گلستان با لباس های سنتی خود از جمله ترکمن و بلوچ طبق جلوه خاصی به مراسم داده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن استان گلستان در ۴۷ نقطه شهری و روستایی استان گلستان برنامه ریزی شده است.

حضور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده و مشارکت گسترده جوانان و زنان گرگانی از  دیگر جلوه های این راهپیمایی در گلستان است.

دست نوشته و پلاکاردهایی با مضامین مختلف از جمله گرامیداشت یاد سردار سلیمانی، تبریک سالروز پیروزی انقلاب در این راهپیمایی جلوه گر است.

سخنرانی پایانی این راهپیمایی در گرگان محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه است.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف است که در کنار هم به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha