۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 83670339
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حضور مردم در راهپیمایی به احترام سردار سلیمانی پرشورتر است

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امروز در بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم به احترام سردار سلیمانی با شور و اشتیاق بیشتری نسبت به سال‌های قبل حضور یافته‌اند.

سردار مجید شجاع روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم بیرجند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور مردم لبیک به رهبری است و علیرغم مشکلاتی که دارند، پیرو رهبری هستند پس نظام و انقلاب را دوست دارند.

وی با اشاره به حضور مشهود و پرشور جمعیت در راهپیمایی شهر بیرجند اظهار داشت: حضور مردم به دشمنان این پیام مستقیم را مخابره می‌کند که با مردمی طرف هستند که مرگ در راه خدا برایشان شهادت و ارزش است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم زنده است هیچ دشمنی به مردم نمی‌تواند زور بگوید.

وی افزود: حضور پرشور مردم در صحنه پیام آشکاری به همه دشمنان و معاندان و در راس آنها استکبار جهانی و آمریکا می‌دهد که پشتیبان رهبر و ولایت فقیه هستند لذا وقتی یک نظام از پشتوانه قوی مردمی برخوردار باشد هیچگاه ظلم پذیر نیست.

سردار شجاع بیان کرد: با پیروی از اسلام و مقام معظم رهبری و تمسک به ائمه، همه دشمنان را به خاک ذلت می‌کشانیم.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیرجند مرکز خراسان جنوبی صبح امروز - سه‌شنبه - از میدان شهدا آغاز شد و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه یافت.

این مراسم علاوه بر بیرجند در ۱۰ شهرستان دیگر استان خراسان جنوبی با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha