۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶
کد خبر: 83671749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقش تبسم بر لبان پنج خانواده چند معلولی در ایوان

۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶
کد خبر: 83671749
نقش تبسم بر لبان پنج خانواده چند معلولی در ایوان

ایلام- ایرنا، مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: یک فرد خیر اهل شهرستان ایوان از توابع این استان در احداث پنج واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای عضو چند معلول مشارکت می کند.

زهار همتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دکتر شهروز رستمی از خیران استان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تعهد پرداخت ۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در احداث این مجموعه مسکونی مشارکت می کند.

وی ادامه داد: در نشستی که با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و اعضا مجمع خیران مسکن ساز در شهرستان ایوان تشکیل شد، این فرد خیر تعهد پرداخت این مبلغ کمک را اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام اظهار کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۶۵ متر مربع که از سوی مسکن و شهرسازی اهدا شده، ساخته و از سوی سازمان بهزیستی کشور نیز برای احداث هر واحد ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

همتی به سایر مشارکت ها در احداث این مجموعه اشاره کرد و گفت: نقشه ساخت این واحدها بصورت رایگان توسط یک فرد خیر تهیه، سیمان و ماسه از سوی کارخانه سیمان و شهرداری اهدا و ساخت آنها نیز توسط گروه های جهادی انجام می شود.

وی با تقدیر از خیرین مشارکت کننده در ساخت این واحدهای مسکونی گفت: ساخت این واحدها برای نخستین بار توسط خیرین استانی انجام که امید است شاهد کمک سایر افراد خیر برای کمک به مددجویان زیر پوشش باشیم.

۳۳ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha