۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۰۵
کد خبر: 83673293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 انتخاب اسکوچیچ برای تیم ملی بی‌احترامی به فوتبال آبادان بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: وقتی دراگان اسکوچیچ تیم صنعت نفت آبادان را رها کرد به مردم و فوتبال آبادان و فوتبال ایران بی حرمتی کرده است.

عبدالله ویسی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و فولاد خوزستان که قرار است ساعت ۱۵ و ۳۰ فردا جمعه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شود، گفت‌: قصد ندارم راجع به او بیشتر صحبت کنم؛ چون زمان آن نیست. ولی این را باید بگویم که کار او بی احترامی به فوتبال آبادان و ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: صنعت نفت آبادان با اسکوچیچ عنوان ششم را کسب کرد. آن وقت به او بگویند سرمربی تیم ملی شو. مگر قهرمانی آسیا را کسب کرده، این تنها یک عوام فریبی و بی حرمتی است.

ویسی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص اینکه سرمربی تیم ملی برسر تمرینات تیم رقیب پیکان یعنی فولاد خوزستان حضور یافته، ولی از تمرینات تیم شما دیدن نکرده است، نیز افزود:‌ اول به مردم آبادان و صنعت نفت و حال هم به ما بی حرمتی کرده‌ است. اگر قرار  است بیاید بازی‌ها را ببیند، باید بیاید و بازی هر دو تیم را ببیند یا سر تمرین هر دو تیم  برود.

وی ادامه داد:‌ کار اسکوچیچ از اول هم حرفه‌ای نبود. در یک فصل باید به هر دو تیم رقیب سر بزند. کی روش چهار مربی را سر تمرینات می فرستاد؛ هم لذت می بردیم و هم آنها برنامه‌هایشان را دنبال می‌کردند کار اسکوچیچ اصلا درست و شایسته نیست.

سرمربی تیم پیکان گفت:‌ در هر حال شاید چهار نفر دیگر هم حرف‌های ما را بگویند با این احوال شاید مجبور شدند یک نفر را بگذارند و گذاشتند و ما هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی گفت:‌ هدف جمع کردن تیم ملی و آماده سازی بازیکنان است، اما شاید این انتخاب هم بی حرمتی به برخی باشد.

ویسی: به سه امتیاز بازی برابر فولاد نیاز داریم

سرمربی تیم پیکان در خصوص بازی فردا گفت:‌ شرایط تیم‌ها در جدول به گونه‌ای است که همه بازی‌ها را برای ما حساس و سرنوشت ساز کرده است و خوشبختانه بازیکنان این موضوع را درک کرده‌اند.

وی ادامه‌داد:‌ امیدوارم بازیکنان فردا با تمرکز بالا و توانمندی کامل در مقابل فولاد به میدان بروند و ما بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

این مربی با سابقه گفت:‌ اوضاع‌ ما رضایت بخش است و قرار است بهتر از این که هست بشود و اگر تیم در جایگاه بهتری در جدول قرار گیرد. شرایط تیم از نظر روحی روانی نیز بهتر خواهدشد و تیم چشم انداز خوبی پیدا می‌کند.

ویسی اضافه کرد:‌ فولاد تیمی از ساختاری قوی و قدرتمند برخوردار است و یکی از تیم‌هایی است که به واقع می شود. نامش را باشگاه گذاشت و شاید بشود گفت در آسیا تک است.

سرمربی پیکان ادامه داد:‌ فولاد پتانسیل بالایی برای قهرمانی و گرفتن سهمیه آسیا دارد، اما امیدوارم همان طور که آنان ما را آنالیز کرده‌اند، بتوانیم با آنالیز و شناختی که از آنان داریم پیروز میدان باشیم.

وی در خصوص تکمیل کادر فنی تیم نیز گفت: مکوندی و احمد کعبیان پور به کادر اضافه شده‌اند و میرزاپور، طهماسبی و افتخاری را نیز در کنار خود داریم. درخصوص جذب بازیکن هم اگر نیاز باشد می توانیم سه بازیکن آزاد جذب کنیم.

این مربی فوتبال افزود:‌ اما با این شرایط فکر نمی‌کنم به حضور بازیکنی در هیچ یک از پست‌ها نیاز داشته باشیم این هفته را همین طور به جلو می رویم ‌و همین هفته بازی‌های تعطیل می شود. فرصت داریم که وضعیت را بیشتر بررسی کنیم تا در صورت نیاز بازیکن اضافه کنیم که البته در صورت نیاز بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد.

ویسی:‌ پیکان ۱۰۰ درصد در لیگ می ماند

سرمربی تیم پیکان در پاسخ به سوالی که آیا پیکان در لیگ می‌ماند یا خیر؟ گفت:‌ قول می دهم که ۱۰۰ درصد در لیگ می‌ماند. لیستی که من در دست رییس باشگاه دیدم حاوی بیش از اسامی ۱۴ مربی بود یعنی با حدود ۱۵ مربی صحبت کرده‌اند. وقتی تعداد متقاضی مربیگری آن قدر زیاد است یعنی این تیم پایدار است.

ویسی گفت:‌ پیکان توانایی ماندن را دارد و می تواند بماند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. خوشحالم به لیگ برگشتم و باید بگویم حق من نبود که با این سابقه بیرون بمانم.

وی تصریح‌کرد:‌ البته متاسفانه این روزها باشگاه‌ها کمتر متوجه سابقه مربیان هستند. بلکه نگاه می‌کنند تا ببینند چه کسی مربی را پشتیبانی می کند؛ مدیربرنامه‌اش چه کسی است و یا چقدر قدرت دارد.

این مربی گفت:‌ با فولاد قهرمان شدم، ‌دو سال استقلال خوزستان را نگه داشتم و قهرمان شدیم، ‌با صبا قهرمان آسیا شدم و شاهین بوشهر را بالا آوردم، اما کسی به این سابقه نگاه نمی‌کند. با این حال می‌گویم این درست نیست با چنین سابقه‌ای بیرون از لیگ باشم. اما این درحالی است که یک تیم ششم جدول می‌شود هم می‌گویند بهترین نتایج تاریخ تیم را گرفته است و سرمربی را بالا می‌برند چون پشتش پر است و حامی دارد.

وی در ادامه گفت:‌ در هر حال خوشحالم و از مدیریت پیکان متشکرم که به من احترام گذاشتند تا الان در لیگ و فوتبال باشم.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha