کلوپ: یوونتوس بخت اصلی بُردن لیگ قهرمانان است

۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۰۶
کد خبر: 83675506
کلوپ: یوونتوس بخت اصلی بُردن لیگ قهرمانان است

تهران- ایرنا- «یورگن کلوپ» با رد اظهارنظرات مبنی بر اینکه لیورپول شانس اول قهرمانی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا است، گفت که به اعتقاد وی یوونتوس بیشترین بخت را برای فتح جام دارد.

سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد در واکنش به این موضوع که با توجه به فرم ایده‌آل این تیم در لیگ جزیره، شانس قهرمانی برای تیم تحت هدایتش در لیگ قهرمانان قائل می‌شود یا خیر، گفت: یوونتوس پیش از آغاز فصل گزینه مورد علاقه و انتخاب من برای قهرمانی لیگ قهرمانان بود.

وی ادامه داد: بدیهی است که به اندازه کافی فوتبال ایتالیا را تماشا نمی‌کنم زیرا نمی‌دانم چطور باید قبول کنم که چرا آنها (یوونتوس) با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم صدرنشین سری‌آ نیستند.

کلوپ افزود: یوونتوس بهترین و باکیفیت‌ترین ترکیبی را در اختیار دارد که تاکنون در عمر دیده‌ام. آنها فوق العاده هستند. مجموعه بایرن مونیخ نیز غول‌پیکر است، پاری‌سن‌ژرمن هم زمانی که تمام بازیکنان خود را با آمادگی کامل داشته باشد، شگفت انگیز است. علاوه بر این، هرگز نمی‌توان بارسا را نادیده گرفت و بیایید منچسترسیتی را هم فراموش نکنیم چون لیگ قهرمانان همیشه یکی از بزرگ‌ترین اهداف آنان بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: نمی‌دانم تا کجا می‌توانیم پیش برویم اما حالا لزومی ندارد که به این موضوع فکر کنیم زیرا در حال حاضر تمام چیزی که احتیاج داریم تمرکز برای دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در روز سه‌شنبه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha