۳۱۰۰ نفر امنیت انتخابات را در شرق استان تهران عهده دارند

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در جریان یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، ۳ هزار و ۱۰۰ نفر از عوامل انتظامی امنیت شرق استان تهران را بر عهده دارد.

به گزارش ایرنا، سردار کیومرث عزیزی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد و با تمهیدات لازم، زمینه استقرار امنیت پایدار در این شهرستان‌ها را فراهم کرده است.

وی گفت: در هفت شهرستان شرق استان تهرن ۸۳۵ صندوق و شعبه اخذ رأی مستقر شده که برای تأمین امنیت این شعب، ۳ هزار و ۱۰۰ نیروی انتظامی ساماندهی شده‌اند، ضمن این که در انجام این مهم ، از نیروهای بسیج نیز کمک گرفته شده تا دغدغه خاطری در خصوص تأمین امنیت وجود نداشته باشد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این افراد، نیروهای احتیاط نیز به صورت آماده باش کامل در شش منطقه دپو شده‌اند تا در صورت لزوم، به کارگیری شوند.

عزیزی افزود: کلیه نیروهای انتظامی شرق استان تهران از روز پنجشنبه در آماده باش کامل به سربرده و تا زمان شمارش آراء و زمان رسمی اعلام نتیجه در محل شعب اخذ رأی و ستادهای انتخاباتی حضور خواهند داشت.

وی گفت: در حوزه ترافیک نیز با توجه به نیازهای منطقه‌ای، محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده و رینگ‌هایی در حاشیه ستاد برگزاری و مخازن صندوق‌ها برای تسهیل و یا ممانعت از تردد ایجاد شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: علاوه بر این، در تمامی راه‌های مواصلاتی شرق استان تهران نیز پلیس راه در آماده باش کامل به سر برده و امنیت راه را بر عهده دارند.

وی تأکید کرد: از ساعت ۵ امروز صبح تا کنون، هیچ مشکل سوء امنیتی در شرق استان تهران مشاهده و یا گزارش نشده و مراحل انتخابات در کمال امنیت در حال اجرا است.

سردار عزیزی ضمن دعوت از مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات، از مردم خواست تا حضور در شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند و با انتخاب فرد اصلح، از اعتلای نظام حراست کنند.

عزیزی افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک و نیاز به کمک پلیس، با شماره ۱۱۰ تماس گرفته و عوامل انتظامی را در جریان قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha