به گزارش عصر شنبه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، در روزهایی که نگرانیها درباره شیوع و انتقال ویروس کرونا افزایش یافته، برخی مسائل به ویژه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به دغدغهای همگانی تبدیل شده، اما برای رفع این نگرانیها تکنولوژی به کمک پیشگیری از شیوع بیماریها در مترو رسیده است.
شهروندان و مسافران مترو تهران میتوانند با خرید بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس به صورت برخط از طریق سامانه یا اپلیکیشن «تهران من» بلیت تهیه و دیگر از حضور در صفهای طولانی و تماس های غیرضروری جلوگیری کنند.
شهروندان به این شیوه بدون نیاز برای حضور در صفهای طویل خرید یا شارژ بلیت و لمس غیر ضروری وسایل و اسکناس و اماکن عمومی یکی از مهمترین نیازهای روزمره شهروندی را دریافت میکنند.
در سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir و اپلیکیشن ویژه آن که از کافه بازار و گوگل پلی و خود سامانه تهران من به طور مستقیم قابل دانلود است.
گفتنی است سازمان فاوای شهرداری تهران به تازگی نسخه جدید اپلیکشن «تهران من» را در اختیار شهروندان قرار داده است و با ارائه خدمات شهروندی برخط، تسهیل پرداختهای شهری و انواع قبوض و همچنین خدمات شهرسازی، امکان رسیدگی به بسیاری از نیازهای شهری را به صورت غیرحضوری در این سامانه فراهم کرده است.
به گزارش ایرنا، تاکنون ۲۸ نفر در کشور به ویروس کرونا جدید مبتلا شده و پنج نفر فوت کردهاند.
نظر شما