استاندار:سرویس‌ حمل‌ونقل عمومی و مراکز پررفت و آمد چهارمحال و بختیاری ضدعفونی می‌شود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم مقابله با کرونا ویروس گفت: عملیات ضدعفونی کردن تمامی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی و مراکز تجمیع جمعیت استان ضرورت دارد و این امر مهم از سوی دستگاه‌های متولی باید انجام می‌شود.

اقبال عباسی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری موظفند نسبت به عملیات ضدعفونی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در شهرهای استان هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز باید برای ضدعفونی کردن مراکز تجمیع جمعیت استان اقدام لازم را در زمان ممکن انجام دهد.

عباسی تصریح کرد: تا اطلاع بعدی برگزاری هرگونه گردهمایی، جلسه‌های عمومی، تجمع، همایش و همچنین دعوت از میهمانان ملی و بین‌المللی در چهارمحال و بختیاری ممنوع است.

وی یادآور شد: اعزام دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های دیگر به اردوهای راهیان نور و یا هر برنامه عمومی دیگر ممنوعیت دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای افراد یه کرونا ویروس در این استان ثابت نشده است.

وی گفت: در بیمارستان هاجر شهرکرد یک بخش با ظرفیت ۱۵۰ نفر و امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آموزش دیده برای مقابله با کرونا ویروس آماده شده است.

عباسی تاکید کرد: در صورت نیاز، آمادگی تجهیز بخش‌هایی در بیمارستان‌های بروجن، فرخ‌شهر و و دیگر نقاط چهارمحال و بختیاری برای مقابله با کرونا ویروس وجود دارد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به ۲۴ کشور جهان شماری نیز سرایت کرده است.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha