۷ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۰۰
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 83692331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری اوراق کننده خودروهای سنگین در ماکو

۷ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۰۰
کد خبر: 83692331
دستگیری اوراق کننده خودروهای سنگین در ماکو

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی ماکو گفت: فردی که اقدام به اوراق خودروهای سنگین در این شهر می‌کرد، با تلاش ماموران دستگیر و خودرو باری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ حسین شهریار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر اوراق خودروهای سنگین در ماکو، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل فعالیت متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرارگرفت، افزود: در بازرسی از محل، کامیون تریلی به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو تریلی توقیف و یک متهم دستگیر شد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در سال جاری است.

ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی است که در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و به ترتیب دارای ۱۳۰ و ۱۴۰ کیلومتر مرز مشترک با این کشورهاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha