۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 83693448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش پروازهای فرودگاه ارومیه به مقصد شیراز

۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۳۵
کد خبر: 83693448
افزایش پروازهای فرودگاه ارومیه به مقصد شیراز

ارومیه- ایرنا- مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: پروازهای فرودگاه ارومیه در مسیر شیراز - ارومیه - شیراز  برقرار شد.

محمدعلی نائل قراملکی روز پنج‌شنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، شرکت هواپیمایی قشم اقدام به برقراری پرواز در مسیر  شیراز  - ارومیه و بالعکس نموده است.

وی افزود: از چهاردهم اسفندماه هر هفته روزهای چهارشنبه شاهد برقراری پروازهای شیراز از فرودگاه ارومیه خواهیم بود.

وی با اشاره به زمان انجام پروازها نیز اظهار داشت: پروازهای فوق با شماره پرواز ۱۲۶۴ در ساعت ۱۲:۴۰ از شیراز عازم ارومیه می‌شود و با شماره پرواز  ۱۲۶۵ در ساعت ۱۵:۴۰ ارومیه را به مقصد شیراز ترک خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: این پروازها تا پایان سال جاری برقرار است و در صورت استقبال مسافران ادامه خواهد داشت.

«قراملکی»، ادامه داد: اکنون ۶ شرکت هواپیمایی با ۴۰ پرواز هفتگی در مسیرهای تهران، مشهد و استانبول در فرودگاه ارومیه فعال است.

آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.

روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، شامل ٢ پرواز به مقصد مشهد و ٢ پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha