۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1238
کد خبر: 83695164
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ضدعفونی خیابان‌ها و اماکن تفریحی خرمشهر شبانه روز ادامه دارد

آبادان - ایرنا - شهردار خرمشهر با اشاره به اجرای عملیات ضد عفونی بازار ، معابر ، خیابان‌ها و اماکن پرتردد تفریحی این شهر علیه بیماری کرونا گفت: ضد عفونی خیابان‌ها و اماکن پرتردد خرمشهر شبانه روز ادامه دارد.

داود دارابی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام مبلمان شهری، وسایل بازی و صندلی‌های پارکها  و صندلی‌های پیاده روها، نرده های پل جهان‌آرا و پل آزادی همچنین نرده های جاده ساحلی خرمشهر ضد عفونی شده است.

وی به ضدعفونی کردن ۱۵ دستگاه مینی‌بوس‌، هشت  دستگاه اتوبوس‌ و ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس‌ در سطح خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت:تاکسی‌های خرمشهر هر شب ساعت ۲۳ ضدعفونی و این اقدام هر ۲۴ ساعت یک بار انجام می‌شود.

شهردار خرمشهر افزود:ضدعفونی سطح شهر به وسیله وسایل دستی و ماشین‌آلات آتش نشانی و دستگاه مه‌پاش در حال انجام است.

دارابی افزود: تمام ظرفیت مجموعه خدمات‌رسانی شهرداری خرمشهر برای شست‌وشو و ضدعفوی خیابان‌ها و پیاده‌روها به کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۲ مخزن یکهزار لیتری مواد ضدعفونی توسط شهرداری خرمشهر آماده شده، گفت: با حمایت فرمانداری با واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی هماهنگ شده و مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز به روش استاندارد در اختیار شهرداری خرمشهر قرار داده می‌شود.

دارابی تصریح کرد: علاوه بر اقدامات صورت گرفته برای ضد عفونی معابر شهری ، با نصب بنر و پلاکارد در اماکن پرتردد و ورودی شهر خرمشهر آموزش های لازم در رابطه با رعایت بهداشت فردی نیز به شهروندان ارائه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha