۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۱۹
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 83695855
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آماده‌باش آتش‌نشانان همدان برای چهارشنبه سوری

۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۱۹
کد خبر: 83695855
آماده‌باش آتش‌نشانان همدان برای چهارشنبه سوری

همدان- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال ۱۵ ایستگاه ثابت در قالب ۱۰ گروه و هشت گروه موقت (سیار) در حال آماده‌باش کامل قرار دارند.

محمدرضا بیاناتی روز شنبه در جلسه اعضای ستاد استقبال از بهار شهرداری همدان، افزود: این اقدام در جهت پیشگیری از حوادث احتمالی این روز برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا برنامه‌های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی شهروندان در قالب تولید و توزیع بنر، بروشور، پیامک، آموزش نکات ایمنی و بازدارنده به دانش‌آموزان مدارس، اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های نوشتاری و شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود.

بیاناتی با اشاره به برنامه های این سازمان برای ایام نوروز ۹۹ افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در طول ایام نوروز سه گروه بازرسی وظیفه پایش سطح ایمنی اماکن موقت شامل مدارس، سالن‌های ورزشی و خوابگاه ها را در قالب سه شیفت به صورت همه روزه عهده دار هستند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این با استفاده از یک گروه مجهز، گازسنجی در چادرهای مسافرتی برای کنترل و پیشگیری از خطرات احتمالی در خصوص استفاده از پیک نیک و اجاق‌های گازسوز نیز انجام می‌شود.

بیاناتی با بیان اینکه گروه‌های موقتی ویژه روز سیزدهم فروردین نیز در شهر فعالیت خواهند داشت، گفت: در جهت افزایش ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی و نیز آماده باش کامل نیروها، تمامی مرخصی‌های نوروزی در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان لغو شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha