۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1026
کد خبر: 83697000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندارمازندران از پرستاران و کادر پزشکی قدردانی کرد

ساری-ایرنا- استاندارمازندران با انتشار فایل صوتی و تصویری از خدمات پزشکان و پرستاران در خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در این خطه شمال کشور قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در این فایل صوتی و تصویری که عصر روز یکشنبه منتشر کرد، گفت: پرستاران و کادر پزشکی در روزها و شرابط سخت و خطرناک کار شبانه روزی در خدمت بیماران کرونایی قرار دهند، و در حالی که مردم با توصیه های پزشکی برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا از یکدیگر فاصله می گیرند، کادر درمانی ما در حال خدمات دهی به مبتلایان به ویروس کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند.
نماینده عالی دولت در استان مازندران بار دیگر با قدردانی از تلاش شبانه روزی پرستاران و کادر پزشکی افزود: دستگاههای اجرایی و کارگزاران دولت در استان مازندران باید به گونه برنامه ریزی کنند که بتوانند از خدمات پرستاران و کادر پزشکی به طور جداگانه قدردانی کنند.
حسین زادگان اظهارداشت: در هر حال مردم استان قدردان پرستاران و کادر پزشکی خود که در روزهای سخت و دشوار در حال خدمات رسانی اند، خواهند بود و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری همه مردم و تلاش کادر پزشکی بتوانیم شعار شکست کرونا را محقق کنیم.
براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران با رونمایی از ویروس کرونا در این استان که نخستین بار هفته گذشته در بابل با شناسایی یک بیمار مشکوک رخ داد، تمام پرستاران و کادر پزشکی استان با لغو مرخصی در خدمت مراکز درمانی و بیمارستانی قرار گرفتند.
همچنین چهار بیمارستان استان مازندران نیز به طور ریفرال در مناطق غرب، مرکز و شرق استان کار بستری و مراقبت های ویژه مبتلایان به ویروس کرونا را انجام می دهند و در دستورالعمل جدید وزارت بهداشت و درمان تمام بیمارستان ها کار پذیرش بیماران مشکوک به ویروس کرونا را انجام می دهند.
طبق آخرین گزارش تاکنون ۳۵۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در استان شناسایی و نتیجه آزمایش ۴۰ نفر به ویروس کرونا قطعی شد و سه نفر نیز فوت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha