۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83699396
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عملیات ضدعفونی روزهای جمعه در میامی انجام می شود

۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷
کد خبر: 83699396
عملیات ضدعفونی روزهای جمعه در میامی انجام می شود

شاهرود - ایرنا - شهردار میامی گفت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی ویروس کرونا در شهر میامی روزهای جمعه صورت می‌گیرد.

علی اکبر محمدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : مرحله نخست عملیات ضدعفونی شهر توسط گروه های خدمات شهری از شنبه ۱۰ اسفندماه آغاز شد.

شهردار میامی گفت : در این عملیات سطح خیابان و پیاده‌روها با محلول ضدعفونی می‌شود که در این زمینه همکاری شهروندان با گروه های عملیاتی مهم و ضروری است.

وی ادامه داد : عملیات گندزدایی مرحله دوم سطح شهر از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۶ اسفندماه آغاز می شود.

محمدی با اشاره به اینکه مشارکت مردم ضروری است اظهارداشت: به منظور حفظ سلامت خود و خانواده در ساعت های گندزدایی از عبور و مرور خودداری شده و درب و پنجره  خانه ها کاملا بسته شود.

وی افزود : در گام نخست اماکن عمومی سطح شهر ازجمله پیاده روها ، مساجد،جایگاه های سوخت و دستگاه های اجرایی نیز پیش از آغاز عملیات ضدعفونی سراسری شهر انجام‌شده است.

شهردار میامی گفت : بخش خدمات شهری با جدیت برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بسیج شده تا بتواند در این عرصه خدمات موثری را به شهروندان ارائه کند.

وی بر رعایت بهداشت فردی تاکید کرد و اظهارداشت : مردم به توصیه های ستاد مبارزه با کرونا  توجه کنند.

شهردار میامی گفت : با استفاده از مواد ضدعفونی کننده ورودی کلیه مساجد، سرویس‌های بهداشتی عمومی، خودروهای حمل زباله، تاکسی‌ها، بانک ها ،مراکز درمانی و مناطقی که محل عبور شهروندان است ضدعفونی می شود.

تاکنون هیچ موردی از ابتلای افراد به بیماری کرونا در شهرستان میامی گزارش نشده و تلاش می‌شود با افزایش سطح آگاهی مردم، از ابتلای افراد به این بیماری جلوگیری شود.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط