۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85599388
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۶ مصدوم تصادفات شرق استان سمنان به بیمارستان شاهرود انتقال یافتند

شاهرود - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: پنج مصدوم حادثه واژگونی سواری پراید در جاده میامی به سبزوار و یک مصدوم برخورد پراید با گاردریل در جاده رویان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند.

زهره صالح نساج روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز واژگونی سواری پراید در کیلومتر هشت جاده میامی به سبزوار منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس‌ اورژانس میامی و کارشناسان اعزامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند، ابراز کرد: عوامل آتش‌نشانی و هلال احمر نیز در صحنه حاضر بودند و نسبت به رهاسازی مصدومان از بین لاشه‌ خودرو اقدام کردند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: مصدومان حادثه با آمبولانس‌های اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند.

وی از برخورد سواری پراید با گاردریل در جاده شاهرود به رویان ورودی پل اتوبان نیز خبر داد و گفت: این حادثه مقارن با ظهر امروز رخ داد که در پی آن یک نفر مصدوم شد که برای ادامه درمان با آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی محور تهران- مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha