۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 1828
کد خبر: 83701973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طلاب حوزه‌های علمیه جیرفت و عنبرآباد هم تولید ماسک را آغاز کردند

جیرفت - ایرنا - رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد از تولید ماسک توسط طلاب حوزه‌های علمیه این دو شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شهرستان جیرفت با ۱۰ طلبه در سه شیفت و تیم عنبرآباد نیز با پنج نفر در قالب ۲ شیفت کاری در حال تولید ماسک بهداشتی هستند.
وی تصریح کرد: این تیم‌های جهادی با هدف رفع کمبود ماسک و روپوش‌های بهداشتی در بیمارستان‌های جنوب کرمان و به منظور کمک به پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدام به این حرکت کرده‌اند.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد از اعلام آمادگی طلاب حوزه‌های علمیه این شهرستان‌ها برای تولید ماسک و روپوش بهداشتی خبر داد و گفت: حوزه بهداشت و درمان در هر زمینه‌ای که نیاز داشته باشد، گروه های جهادی طلاب آماده همکاری هستند.

وی تصریح کرد: طلبه‌های این دو شهرستان در روز نخست فعالیت خود تعداد ۳۰۰ ماسک تولید کردند.

با توجه به نیاز کادر درمانی به پوشش و محافظ صورت در بیمارستان‌ها و کمیاب شدن این کالا، روز گذشته پرسنل دلسوز بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت هم به صورت خودجوش اقدام به طراحی و تولید ماسک صورت کردند و یکی از واحدهای صنفی این شهرستان نیز بعد از اطلاع از طرح تولید این کالا، تمامی تجهیزات مورد نیاز برای تولید محصول را به بیمارستان هدیه کرد.

به گفته مسوولان تاکنون هیچ موردی مبنی بر ابتلای افراد به کرونا در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان مشاهده نشده است.

اخبار مرتبط