۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۱۶
کد خبر: 83705245
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تعطیلی بازار کازرون در پی ابتلای ۵ شهروند به کرونا

۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۱۶
کد خبر: 83705245
تعطیلی بازار کازرون در پی ابتلای ۵ شهروند به کرونا

شیراز-ایرنا- فعالیت بازار و واحدهای عرضه بستنی و کافی‌شاپ‌های کازرون بعدازظهر شنبه در پی تایید ابتلای پنج نفر به بیماری کرونا تعطیل شد.

فرماندار ویژه کازرون شنبه در پایان جلسه شورای تامین این شهرستان گفت: با توجه به لزوم رعایت  اصول بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان، در این جلسه مقررشد  از امروز  شنبه تا اطلاع ثانوی فعالیت همه مغازه داران  و کسبه خیابانها  غیر  از میوه و تره بار و نانوایی ها تعطیل  اعلام می شود. 
داریوش دهقان افزود: همه کسبه  شهرکازرون  موظف  به  رعایت  این  مصوبه  تا  اطلاع  ثانوی  هستند. 
  رییس  شبکه  بهداشت  ودرمان  کازرون  هم به  آخرین  آمار مبتلایان  به کرونا  اشاره  کرد  و افزود: تاکنون  ۱۹ فرد مشکوک به کرونا در این شهرستان شناسایی شدند که ازاین تعداد  نتیجه  آزمایش  ۵ نفر  مثبت  اعلام  شد و نتیجه آزمایش چهارنفر  هنور اعلام  نشده است؛ نتیجه آزمایش ۱۰ نفر    هم از نظر ابتلا به این ویروس، منفی اعلام  شد.  
دکتر بندر برامکی  اضافه  کرد: همه  نیروهای حوزه سلامت کازرون به صورت شبانه روزی به  هرروش  ممکن  نسبت  به  آگاه  سازی مردم و یادآوری اهمیت حضور نیافتن در مجامع عمومی هشدارهای  بهداشتی لازم را ارائه می کنند.

وی تاکید کرد: بیماری  کرونا  درکازرون  هیچگونه  تلفات جانی نداشته است. 
 اداره آموزش و پرورش کازرون هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد : نوروز امسال هیچ آموزشگاهی جهت  اسکان دراختیار مسافرین  احتمالی قرارداده  نخواهد شد.

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha