کادر فنی ۱۸ وزنه‌بردار را به اردوی رکوردگیری دعوت کرد

تهران- ایرنا- کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری ایران ۱۸ وزنه‌بردار را برای انجام مسابقه رکوردگیری به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

 با صلاحدید «محمدحسین برخواه» سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان، ۱۸ ملی‌پوش به منظور انتخاب ۱۲ وزنه‌بردار برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۰ بزرگسالان آسیا به یک مرحله رکوردگیری در روز چهارشنبه (۲۱ اسفند) به اردو دعوت شدند.

حافظ قشقایی، حسین سلطانی، کیانوش رستمی، محمد زارعی، علی میری، صالح چراغی، سید ایوب موسوی، مسعود چترایی، سهراب مرادی، پیمان جان، علی داودی، علی هاشمی، رضا دهدار، امیر حقوقی، رسول معتمدی، کیاقدمی، علیرضا یوسفی و  رضا بیرانوند ۱۸ نفر منتخب برخواه در این اردو هستند.

پیش از این قرار بود رکورد وزنه‌برداران در فینال لیگ برتر،  ملاک انتخابی قرار گیرد که به دلیل شیوع کرونا مسابقات لغو شد. همچنین مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ که قرار بود از ۲۸ فروردین در ازبکستان برگزار شود لغو و به زمان نامشخصی موکول شد.

بنا به اخبار منتشر شده حضور علی داودی، سهراب مرادی، علی هاشمی و کیانوش رستمی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا قطعی است. این چهار نفر از شانس‌های اصلی حضور در المپیک به شمار می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha