۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83707274
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم از خدمات غیر حضوری شرکت گاز کردستان استفاده کنند

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، امکان استفاده مشترکان از خدمات غیرحضوری این شرکت فراهم شده تا از ترددهای غیرضرور در اماکن عمومی جلوگیری شود.

احمد فعله‌گری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امکان بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی و سامانه‌های تلفنی این شرکت فراهم است، بنابراین مردم بابت دسترسی به خدمات این شرکت نگران نباشند.

وی اضافه کرد: مشترکان از طریق مراجعه به سامانه جامع خدمات الکترونیکی با آدرس اینترنتی pishkhan.nigc-kd.ir، تلفن گویای ۲۴ ساعته به شماره ۳۳۷۷۷۱۲۳ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۱۹۴ برای دریافت و پرداخت قبض و اعلام رقم کنتور خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان افزود: خدمات غیرحضوری شامل اعلام قبض به روز، صدور قبض المثنی، وصل مجدد جریان گاز، اعلام رقم یا خرابی کنتور، انتقادات و پیشنهادات، رفع اشکالات قبض، پرداخت صورتحساب، درخواست تست کنتور، اعلام مراحل درخواست علمک و نحوه محاسبه گازبهای مصرفی است.

فعله‌گری با بیان اینکه سامانه جامع ارتباط با مشتریان با آدرس اینترنتی crm.nigc-kd.ir برای هرگونه انتقاد، شکایت و پیشنهاد پیش‌بینی شده است، یادآور شد: امداد و تعمیرات گاز در تمام شهرستان‌ها از طریق شماره تلفن ۱۹۴ به صورت ۲۴ ساعته در موارد اضطراری آماده ارائه خدمت به مشترکان هستند.

وی تاکید کرد: خدمات غیرحضوری بهترین جایگزین مراجعه حضوری به ادارات گاز است و شهروندان می‌توانند با کاهش ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی سهم قابل توجهی در حفظ سلامت خود و دیگران داشته باشند.
شرکت گاز استان کردستان دارای ۵۴۰ هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی و اداری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha