۱۳۴ بیمار تنفسی دیگر در قم ترخیص شدند

قم - ایرنا - قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۴ تن از بیماران مبتلا به بیماری‌های تنفسی با بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص شدند.

علی ابرازه روز دوشنبه در گفت و گویی بیان کرد: در حال حاضر در بیمارستان های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی قم یکهزار و ۱۱تن بستری هستند و اکنون ۷۱۲ تن در قم به ویروس کرونا مبتلا و این موضوع تایید شده است.

در همین حال کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، روز دوشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی و فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۵۹۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۷۱۶۱ نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون دو هزار و ۳۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۳۷ مورد رسید.

شهروندان باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

شهروندان برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم می‌توانند به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی ایترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha