چهار بیمار بهبود یافته مبتلا به کرونا در ایرانشهر مرخص شدند

زاهدان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: چهار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شدند.

دکتر مهران امینی فرد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم‌اینک ۱۳۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در محدوده زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در بیمارستان بستری هستند.

وی ادامه داد: همچنین بیش‌از ۸۰۰ مورد مشکوک به ویروس کرونا نیز در جنوب سیستان و بلوچستان با مراجعه به مراکز درمانی این دانشگاه در روزهای اخیر به صورت سرپایی ویزیت شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با تاکید بر رعایت بهداشت و جلوگیری از حضور افراد در اماکن شلوغ گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از برگزاری تمام‌ مناسبت‌ها و مراسم‌ها در حوزه زیرپوشش این دانشگاه که سبب تجمع افراد شود جلوگیری می‌شود.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی در حوزه بهداشت و درمان به سه قسمت تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و هیرمند زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، خاش، میرجاوه، سیب سوران زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، دلگان، بمپور، فنوج، سرباز، قصرقند، نیکشهر، مهرستان، کنارک و چابهار زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha