۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 83710036
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بالغ بر ۱۳۸ هزار و ۴۴۵ نفر در ورودهای گیلان پایش و تب سنجی شدند

رشت - ایرنا - مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: طی ۱۲ روز گذشته ۱۳۸ هزار و ۴۴۵ نفر در ورودی های استان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا پایش و تب سنجی شدند و هشدارهای لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری به آنان ارائه شد.

مهدی ولی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد از سرنشینان ۴۵ هزار و ۹۲۵ خودرو در ۱۲ روز گذشته در ورودی های استان گیلان در چابکسر، رودبار و آستارا به لحاظ تب سنجی پایش شدند.

وی اظهار داشت: در این مدت سم پاشی، گندزدایی، ضد عفونی سوپر مارکت ها، مساجد، مدارس، خانه بهداشت، نانوایی ها به همت جوانان و داوطلبان خانه های هلال جمعیت هلال احمر برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در ۶ شهرستان و ۱۰۰ روستای استان گیلان انجام گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ظرفیت جوانان و داوطلبان در تولید ماسک خاطر نشان کرد: به همت داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر در ۷ شهرستان استان حدود ۶ هزار ماسک تولید و در مراکز درمانی و عموم مردم توزیع می شود.

در طرح پایش و هشدارهای لازم پیشگیری از ویروس کرونا در ورودی های گیلان، پایگاههای امداد و نجات، ۴۶ خودروی عملیاتی و ۱۳۷ نیروی امدادی روزانه فعالیت دارند.

ورود خودروها از مبادی ورودی به استان به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی و غذایی و امدادی ممنوع شده است.

تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان در مبادی ورودی استان در شهرهای چابکسر، رودبار و آستارا با هدف اجرای طرح هشدار و اطلاع رسانی برای پیشگیری از ویروس کرونا مستقر هستند، اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا و پیشگیری از انتقال آن و خطرات احتمالی که با ورود به استان  آن ها را تهدید می کند، توسط این تیم ها انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha