۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 83710674
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ترافیکی زوج و فرد محدوده بازار کرمان از ۲۴ اسفند اجرایی می شود

کرمان - ایرن ا- رئیس اداره آموزش ترافیک راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: براساس مصوبات جدید ستاد کرونا از ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۴ اسفند ماه طرح ترافیکی زوج و فرد در محدوده بازار کرمان اجرایی می شود.

سرگرد رضا شهسواری  روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:طرح ترافیکی زوج و فرد در محدوده بازار کرمان از تقاطع کاظمی تا میدان شهدا، خیابان‌های اطراف بازار شامل خیابان تجلی و خیابان میرزارضا، خیابان شهید باهنر، خیابان شهید اخلاقی و ابتدای خیابان زریسف اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که  بر اساس این طرح وسایل نقلیه دارای پلاک زوج (رقم آخر) روزهای زوج و وسایل نقلیه‌ دارای پلاک فرد در روزهای فرد در برخی مسیرهای تعیین‌شده حق تردد خواهند داشت، اظهارداشت: از عموم شهروندان تقاضا می‌شود به منظور حفظ سلامت عمومی و عدم انتشار ویروس از تردد غیرضروری در روزهای ممنوع اعلام شده، جدا خودداری کنند.

رئیس اداره آموزش ترافیک راهنمایی و رانندگی استان کرمان همچنین به اجرای طرح های ترافیکی در محدوده گلزار شهدا و مسجد صاحب الزمان د پنجشنبه آخر سال اشاره و بیان کرد: تاکنون ممنوعیت ترافیکی در این مسیر تعیین نشده است اما در صورت تصویب شورای تامین، ممنوعیت های ترافیکی در این مسیر اعمال خواهد شد.

سرگرد شهسواری خاطرنشان کرد: به یقین تمامی طرح های اجرایی به منظور ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام می شود و شهروندان ضمن همکاری با پلیس با عمل به توصیه های مربوطه می توانند به ارتقاء سلامت جامعه و خانواده خود کمک کنند.

وی همچنین گفت: با توجه به ازدحام مراجعین در مراکز تعویض پلاک استان و افزایش احتمالی شیوع ویروس کرونا، نحوه فعالیت مراکز مذکور  تا اطلاع بعدی بصورت طرح زوج و فرد خواهد بود.

رئیس اداره آموزش ترافیک راهنمایی و رانندگی استان کرمان ادامه داد: این طرح به این صورت اجرا خواهد شد که در روزهای فرد فقط خودروهایی با پلاک فرد و در روزهای زوج فقط خودروهای با پلاک زوج (رقم آخر) خدمات اخذ می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha