۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۰۷
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 83712125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزان ترافیک در غرب خراسان رضوی نگران کننده است

۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۰۷
کد خبر: 83712125
میزان ترافیک در غرب خراسان رضوی نگران کننده است

سبزوار - ایرنا- رییس پلیس راه سبزوار گفت: میزان و حجم ترافیک در مسیر جنوبی جاده شاهرود به سبزوار نیمه سنگین است که این موضوع با توجه به شیوع بیماری کرونا نگران کننده است.

سرهنگ مهدی ایزد پناه پنجشنبه شب با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: عصر امروز از ساعت ۱۶ تا حدود ۱۹ وضعیت ترافیک مسیر جنوبی جاده شاهرود به سبزوار نیمه سنگین بود و هم اینک این وضعیت عادی و روان است.
وی اضافه کرد: بستر لازم برای توقیف خودروها مهیا شده و شرایط آرام سازی ترافیک با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری انجام شده است اما تاکنون شاهد استقرار پایگاههای غربالگری مسافران در مسیر ورودی شهرستان سبزوار نبوده ایم.
رییس پلیس راه سبزوار گفت: ماموران پلیس راه نیز در کنار سایر دستگاهها دغدغه ورود بیشتر ویروس کرونا از مبادی ورودی به استان خراسان رضوی را دارند.
سرهنگ مهدی ایزد پناه افزود: تعطیلات پیش رو و نوروز ۹۹ فرصت مناسبی برای سفر نیست و از همه مردم تقاضا داریم سفرهای خود را به زمان پس از پاکی از بیماری کرونا موکول نمایند.
طول راههای سبزوار هزار و ۵۰۰ کیلومتر شامل ۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۵۳ کیلومتر راه اصلی و ۱۸۰ کیلومتر راه فرعی است. مرکز این شهرستان در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha