به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، «سید سعید راد» امروز شنبه با اعلام این خبر افزود: عرضه کالاهای اساسی شهروندان حتی برای یک ساعت هم متوقف نخواهد شد.
وی تصریح کرد: مایحتاج مورد نیاز شهروندان به اندازه کافی در میادین و بازارهای میوه و تره بار وجود دارد و مراجعهکنندگان میتوانند با آرامش و اطمینان خاطر، محصولات مورد نیاز خود را از این مراکز با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تهیه کنند.
به گفته وی، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران از فردا (یکشنبه) تا آخرسال، یکسره از ساعت ۷ و نیم صبح تا ساعت ۹ شب باز و آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.
راد همچنین گفت که امسال میادین میوه و تره بار شهرداری به مناسبت فرارسیدن سال نو آذین بندی و چراغانی نمی شود و هزینه آن صرف تهیه ماسک و دستکش خواهد شد.
مدیر عامل سازمان میادین گفت: این سازمان وظیفه خطیری بر دوش دارد، چرا که هم مسئولیت تامین و عرضه محصولات و کالاهای مورد نیاز و ارزاق و مایحتاج عمومی شهروندان را بر عهده داریم و هم وظیفه داریم تا با انجام اقدامات پیشگیرانه، تمام توان خود را برای حفظ سلامت مشتریان خود به کار بگیریم.
وی افزود: به منظور مقابله با کرونا، شیوهنامهای را ابلاغ کردهایم که بر اساس دستورالعملهای وزارت بهداشت تهیه شده است و به موجب این شیوهنامه و چکلیست پیوست آن که هر روز مورد نظارت قرار میگیرد، میادین و بازارهای میوه و تره بار مورد به صورت شبانهروزی کنترل میشوند.
راد با اشاره به اینکه آموزش رعایت نکات بهداشتی به کارگران غرفهها را در دستور کار قرار دادهایم، خاطرنشان کرد: هر آنچه در توان داریم را به کار گرفتهایم تا در حوزه مسئولیت خود،به برداشته شدن سایه نحس کرونا از روی شهر کمک کنیم.
وی در این زمینه از جداسازی جایگاه صندوقداران با مشتریان خبر داد و اظهار داشت: این موضوع در میادین میوه و تره بار آغاز شده است تا تماس مسئولان صندوقها با مشتریان را به حداقل میزان ممکن کاهش دهیم.
راد تصریح کرد: علاوه بر این، سعی کردهایم به منظور رعایت اصول و ضوابط بهداشتی، نسبت به تفکیک بخشهای عرضه آجیل و خشکبار در میادین اقدام کنیم تا شهروندان با این محصولات که عمدتاً به صورت روباز عرضه میشوند، تماس نداشته باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه اقداماتی همچون پاکسازی و رنگ آمیزی نمادها و سازههای میادین میوه و تره بار در دست انجام است تا این مراکز در آستانه سال نو، حال و هوای بهاری به خود بگیرند، خاطرنشان کرد: به مدیران میادین میوه و تره بار ابلاغ کردهایم به خاطر وضعیت موجود، هزینهای که هر سال به منظور آذینبندی میادین و تزیین بازارها انجام میشد را صرف تهیه ماسک و دستکش برای کارگران غرفهها و کارکنان این مراکز و نیز تامین مواد ضد عفونی کننده برای شست و شو و ضد عفونی کردن این مراکز کنند.
شهر تهران دارای بیش از ۲۴۰ بازار و میدان میوه و تره بار در مناطق مختلف است.
نظر شما