۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 83714031
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سپاه ولیعصر(عج) برای مقابله با کرونا کنار مردم است

۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۴۵
کد خبر: 83714031
سپاه ولیعصر(عج) برای مقابله با کرونا کنار مردم است

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: سپاه استان با تمام ظرفیت انسانی، درمانی و خدماتی برای مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم است.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز شنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در اهواز، در جمع خبرنگاران بیان کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا و تلاش همه جانبه برای مقابله با این بیماری ، سپاه نیز در کنار سایر دستگاه ها با تمام ظرفیت وارد میدان شده است.

وی افزود: سپاه خوزستان با روحیه انقلابی در تمامی بحران ها حضوری فعال دارد و اکنون نیز بسیجیان و پاسداران برای کنترل ورودی و خروجی های شهرها مشغول هستند و بسیجیان نیز در زمینه گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری،  فعالیت دارند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: سپاه خوزستان همچنین در زمینه آموزش برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از طریق فضای مجازی و پیام رسان ها، خدمات خوبی را به مردم خوزستان ارایه می‌دهد.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی نیز در نقاط مختلف خوزستان در کنار مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی، برای مقابله با این ویروس پای کار هستند.

سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور ادامه داد: مراکز درمانی سپاه خوزستان نیز به صورت کامل آماده خدمت رسانی به بیماران هستند.

وی افزود: در زمینه کشف انبارهای احتکار لوازم مورد نیاز مردم نیز ماموران اطلاعات سپاه تاکنون اقدامات خوبی را صورت داده و در این زمینه همچنان با جدیت پای کار هستند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان همچنین در آیین تکریم و معارفه جانشین سپاه این استان گفت: سردار پاسدار محمود معین پور جانشین سابق فرمانده سپاه ولیعصر(عج) از پاسداران تلاشگر و انقلابی است که در طول ۴۰ سال گذشته در عرصه های مختلف انقلابی خدمات شایانی را به سپاه و نظام ارایه داده که از مهم‌ترین آن می‌توان به انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس به پاسداران و بسیجیان اشاره کرد.

وی گفت: امید است سردار معین پور در سمت جانشین قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه خوزستان نیز بتوانند تجربیات ارزشمند خود را در این عرصه انتقال دهد.

آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان روز شنبه در محل سپاه استان در اهواز برگزار شد و سرهنگ نعمت باقری به عنوان جانشین این سپاه معرفی شد.

همچنین در این آیین سرهنگ عادل ساری ، که پیش از این در سمت فرماندهی سپاه ناحیه امام علی(ع) خدمت می کرد،به عنوان معاون اجرایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha