۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 83714672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میوه نوروزی در چهارمحال و بختیاری با قیمت جدید توزیع می‌شود

شهرکرد-ایرنا- معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: میوه نوروزی در ۸۰ نقطه استان با قیمت جدید اعلام شده در شهرستانهای ۱۰ گانه توزیع می‌شود.

حسن شمسی‌پور روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال برای استان ۴۰۰ تن سیب و ۸۰۰ تن پرتقال شمال و جنوب در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: قیمت جدید  اعلام شده برای هر کیلوگرم پرتقال تامسون و سیب درختی ۶ هزار تومان و قیمت هر کیلو گرم پرتقال والنسیا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، این قیمت‌ها در حالی روز یکشنبه اعلام شد که ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری روز شنبه در نشست خود قیمت‌هایی را پیشنهاد داد، که براساس مصوبه جدید، این قیمت‌ها روز یکشنبه نهایی شد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به تامین کالاهای اساسی استان برای ایام نوروز، اظهار داشت: ۷۵۰ تن شکر سهمیه خانوار و اصناف وارد چرخه مصرف شد و یک هزار و ۳۰۰ تن دیگر نیز به زودی عرضه می‌شود.

شمسی‌پور ، با اشاره به تک نرخی بودن قیمت شکر افزود: در همین راستا با واحدهایی که تولیدات خود را به  قیمتی بیشتر از قیمت مصوب به مصرف‌کننده عرضه کنند، برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری پیشتر در ستاد تنظیم بازار استان گفت: برای توزیع میوه ایام تعطیلات نوروزی در این استان، تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مراکز توزیع رعایت خواهد شد.

الله‌کرم نصیری در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پیشگیری از گسترش آن باید ۸۰ نقطه عرضه میوه در استان به‌صورت روزانه ضدعفونی و گندزدایی شود.

وی افزود: افزایش مراکز توزیع میوه تعطیلات پیش‌رو، با هدف جلوگیری از تشکیل صف‌های طولانی و پرهیز از شلوغی بازار در شرایط حساس کنونی، باید مورد توجه باشد.

نصیری تصریح کرد: بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری زمینه تامین دستگاه‌های کارت‌خوان در مراکز تامین میوه را انجام دهند تا از جابه جایی هرگونه پول نقد خودداری شود.

وی یادآور شد: همکاری مردم و مسوولان در کنار یکدیگر به‌ منظور مبارزه با ویروس کرونا می‌تواند در ریشه‌کنی سریع‌تر این ویروس فراگیر موثر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha