۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1435
کد خبر: 83715057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ کارگاه آموزش پیشگیری از کرونا در شهرستان دشتی برگزار شد

بوشهر-ایرنا- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: ۱۰۰ کارگاه و دوره آموزشی پیشگیری از کرونا در این شهرستان برگزار شده است.

پرویز احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره های آموزشی برای کارکنان ادارات، بانکها، اصناف، کشاورزان، عشایر و سایر اقشاری که با مردم در ارتباط  نزدیک و چهره به چهره هستند برگزار شده وآنان با شیوه های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا آشنا شده اند.

وی افزود: دراین آموزش ها بیش از ۲ هزار نفر به صورت تجمعی و چهره به چهره آموزش تئوری و عملی دیده اند و نقش بسیار بزرگی در پیشگیری از ویروس کرونا دردشتی داشته است.

احمدی یادآورشد: با تلاش شهرداران ، دهیاران ، ماموران انتظامی ، نیروهای بسیج وهلال احمر  روزانه اماکن عمومی، ایستگاه تاکسی، عابربانکها، پارکها، جایگاه های سوخت و تاکسیها و سایر نقاط پرتردد و پر تماس مردم در ۴ شهرخورموج، کاکی، شنبه و بادوله و روستاهای دشتی ضد عفونی و گند زدایی می شود.

وی اضافه کرد: با حمایت ویژه فرماندار، مرکز آموزش فنی وحرفه ای و اداره صنعت معدن وتجارت دشتی چند کارگاه تولید ماسک بهداشتی در سطح شهرستان دشتی راه اندازی شده است.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان دشتی ادامه داد: درهفته اول بیش از ۱۰ هزارماسک در دشتی تولید شده و روزانه بین مراکز بهداشتی و درمانی  و در سطح شهرستان توزیع می شود.

وی افزود: بیمارستان زینبیه خورموج برای پیشگیری و درمان موارد مشکوک به کرونا کاملا آماده شده است.

وی اضافه کرد: برای عدم مراجعه بیماران عادی به بیمارستان زینبیه و خدمت رسانی به مردم شهروندان و بیماران عادی مرکز جامع سلامت شهید الیاس احمدی درمرکز شهر خورموج تا ساعت ۱۲ شب فعال شده است.

سرپرست شبکه بهداشت درمان دشتی گفت:بهترین ومهمترین راه برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ماندن درخانه و عدم تردد غیر ضرور در نقاط تجمعی است.

وی از همکاری بسیارخوب اتاق اصناف، اداره اماکن نیروی انتظامی  و اداره صنعت و معدن و تجارت در تعطیلی بازار که موجب خلوت شدن سطح شهر شده  قدردانی کرد .

شهرستان دشتی با ۸۶ هزارنفر جمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha