۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 1498
کد خبر: 83715587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تمام خارجی هایی که به پکن سفر کنند قرنطینه می شوند

۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۱۲
کد خبر: 83715587
تمام خارجی هایی که به پکن سفر کنند قرنطینه می شوند

پکن- ایرنا- چین اعلام کرد تمامی مسافران پروازهای خارجی به مقصد پکن، پایتخت این کشور را با هدف کنترل ویروس کرونا، در مراکز مخصوص قرنطینه خواهد کرد.

به گزارش ایرنا از روزنامه مردم چین، مقامات بهداشتی چین امروز یکشنبه اعلام کردند این دستورالعمل از فردا دوشنبه برای تمام مسافران خارجی اجرا می شود.

پیش از این چین افراد خارجی که به پکن سفر می کردند را به مدت دو هفته در خانه هایشان قرنطینه می کرد اما اکنون اعلام کرده است فقط افراد دارای "شرایط ویژه" از ارسال به این مراکز که باید هزینه اقامت خود را هم بپردازند معاف می شوند.

روزنامه پکن دیلی هم امروز یکشنبه گزارش داد کسانی که در مورد ابتلای خود به کرونا اطلاعات نادرست گزارش کنند و یا بیماری خود را پنهان  کنند یا باعث شیوع این بیماری همه گیر شوند، طبق آیین نامه مجازات می شوند.

روند ابتلا و همچنین مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در چین از هفته گذشته به شدت کاهش یافته است که بیانگر کنترل این بیماری به ویژه در پکن است کمیسیون ملی چین امروز یکشنبه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۱۰ مورد فوت و ۲۰ مورد ابتلای جدید ثبت شده است.

پیش از این «جانگ چیانگ» معاون دفتر گروه پیشگیری و مهار مجتمع های مسکونی و معاون بخش سازمانی کمیته حزب کمونیست پکن اعلام کرده بود اتباع همه کشورهایی که کرونا در ان ها شایع شده است باید هنگام ورود به پکن به مدت ۱۴ روز در خانه های خود تحت مراقبت و قرنطینه قرار گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha