۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 83717112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ تن سیب و پرتقال در ماکو توزیع می‌شود

۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۰۶
کد خبر: 83717112
۱۲۰ تن سیب و پرتقال در ماکو توزیع می‌شود

ارومیه- ایرنا- فرماندار ماکو با اشاره به توزیع اقلام مورد نیاز شب عید در این شهرستان گفت: قرار است که ۱۲۰ تن سیب و پرتقال در این راستا از امروز در این شهرستان توزیع شود.

حسین عباسی  روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان ۷۰ تن پرتغال بوده و ۵۰ تن سیب تولیدی آذربایجان‌غربی است که با قیمت مصوب در محل‌های مشخص و فروشگاه‌های شهرستان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ۴۰ تن برنج، ۶۰ تن شکر و ۱۱ تن گوشت منجمد جهت توزیع به فروشگاه‌های سطح شهرستان تخصیص داده شده است.

وی همچنین با اشاره به شایعه تعطیلی نانوایی ها به علت شیوع ویروس کرونا و یا کمبود آرد مورد نیاز شهرستان افزود: صاحبان این مشاغل می‌توانند با هماهنگی اتحادیه خود نسبت به افزایش سهمیه و یا مدت زمان پخت اقدام کنند و هیچگونه تعطیلی غیر موجهی در نانوایی‌های شهرستان نداریم.

فرماندار ماکو اضافه کرد: با توجه به اینکه سیاست‌های اجرایی شهرستان بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا تدوین و برنامه‌ریزی می‌شود، تاکنون هیچ ابلاغیه‌ای مبنی بر تعطیلی بازار صادر نشده است.

عباسی همچنین ضمن تکذیب شایعه تعطیلی جایگاه‌های سوخت CNG و پمپ‌های بنزین در برخی از شبکه های مجازی به علت شیوع ویروس کرونا در شهرستان افزود:  براساس اعلام شرکت پخش فرآورده های نفتی هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha