مقابله با شیوع کرونا؛ کمدین فرانسوی ساخت سریالش را متوقف کرد

تهران - ایرنا - «سریل هانوئونا» (Cyril Hanouna ) بازیگر و کمدین فرانسوی برای پیشگیری از کرونا اعلام کرد که فیلمبرداری مجموعه خود را متوقف می‌کند و بصورت آنلاین با مردم و هوادارنش در تماس خواهد بود.

میزبان مجموعه تلویزیونی(Touche Pas à Mon Poste) در حساب توئیتر خود نوشت: من یک برنامه رایانه‌ای در خانه فراهم کرده‌ام و از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در ارتباط زنده با شما خواهم بود. می توانیم چت کنیم، بخندیم و تفریح کنیم.

او افزود: در ۱۰ سال من را تنها نگذاشتید و من می‌خواهم بدون این که خطری برای اعضای تیمم که دوستشان دارم و عالی هستند، ایجاد کنم می خواهم در کنار شما باشم.

تیمی که مجموعه هانوئونا را هدایت می‌کند ۱۵ نفره است.

هانوئونا گفته تمام نمایش‌های مجموعه‌اش باید متوقف شوند. او در توئیت دیگری نوشت : عزیزانم، من بسیار فکر کردم و تصمیم گرفتم برای این که کسی را در معرض خطر قرار ندهم، برنامه ها را در این مجموعه متوقف کنم. چرا که هر تهیه این مجموعه مستلزم تیم ۱۵ نفره است و من نمی‌خواهم خطر کنم و به دنبال محافظت از اینها هستم.

در اروپا بیش از ۲هزار نفر تاکنون قربانی کرونا شده‌اند. ایتالیا، اسپانیا، آلمان و فرانسه به ترتیب با ۲۷هزار و ۹۸۰، ۹هزار و ۹۴۲، ۷هزار و ۲۷۲ و ۶هزار و ۶۳۳ نفر مبتلا به کرونا بیشترین میزان ابتلا به این ویروس در حوزه اتحادیه اروپا را به خود اختاص داده‌اند.

در این کشورها تاکنون به ترتیب دو هزار و ۱۵۸، ۳۴۲، ۱۷ و ۱۴۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

فرانسه در میزان ابتلا چهارمین و تعداد جان باختگان ناشی از کرونا سومین کشور در حوزه اروپاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha