تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۶۱ نفر رسید

شهرکرد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری از شناسایی ۳ بیمار جدید در این استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمار گزارش شده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۶۱ نفر رسیده است.

مجید شیرانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد بیمار، تاکنون ۹ نفر جان خود را از دست داده و ۴۵ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۳۲۰ بیمار مشکوک شناسایی شده است که از این تعداد ۶۹ نفر هم اینک در مراکز درمانی استان بستری هستند.

شیرانی با بیان اینکه در خصوص کنترل ویروس کرونا در استان وضعیت باثباتی برقرار شده است، تصریح کرد: با این وجود چنانچه مردم نسبت به رعایت توصیه‌های پزشکی اهتمام جدی به کار نگیرند وضعیت از این حالت خارج می‎شود.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد.

این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha