نایب رییس شورای شهر: ورودی‌های همدان مسدود شود

همدان- ایرنا- نایب رییس شورای اسلامی شهر همدا گفت: توییت محمدجواد آذری‌ جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نشان از حجم مسافرپذیری در همدان دارد و از مسوولان می‌خواهیم ورودی‌های این شهر را مسدود کنند.

حمید بادامی‌نجات روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آمار اعلام شده از سوی وزیر ارتباطات مبنی بر مسافرپذیری همدان در بین استان‌های صدر کشور باعث نگرانی مردم استان شده و انتظار داریم شورای تامین و در راس آن استاندار همدان چاره اندیشی کنند.

وی اضافه کرد: نباید اجازه دهند غیربومی ها وارد همدان شوند و این حداقل اقدام در کنترل شرایط بحرانی شیوع کرونا است.

بادامی نجات افزود: نظارت مستمر بر هتل ها، مهمانپذیرها و خانه مسافرها نیز باید در دستور کار قرار بگیرد تا در صورت هرگونه تخلف، دستور پلمب صادر شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: بسته شدن تمامی مراکز گردشگری و اقامتی شهر نیز خواسته مردم است و سخت گیری در این زمینه باعث خودداری مسافران از هرگونه اقامت می شود.

وی یادآور شد: البته هستند شماری از همدانی ها که در روستاها و شهرهای خارج از استان ساکن هستند و در این ایام برای بازدید اقوام و دوستان به منازل آنها در همدان عزیمت می کنند که این شرایط هم در شیوع کرونا نگران کننده است.

بادامی نجات افزود: از شهروندان همدانی می خواهیم تا در این زمینه نیز همکاری لازم را داشته باشند و تا حد امکان توصیه کنند در شرایط بحرانی اقوام آنها به این شهر سفر نکنند.

بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهر دیروز تا امروز ۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰ هزار و ۶۱۰ تن افزایش یافت.

همچنین براساس این گزارش هفت هزار و ۶۳۵ نفر از بیماران کرونایی در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

همچنین با جان باختن ۱۲۳ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به هزار و ۵۵۶ نفر رسید.

موارد جدید بیماران کرونا در کشور به تفکیک استان ها نیز اعلام شده است که در استان همدان ۲۷ نفر جدید به آمار مبتلایان اضافه شد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha