۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۵۲
کد خبر: 83725076
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده هراز و کیاسر بازگشایی شد

۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۵۲
کد خبر: 83725076
 جاده هراز و کیاسر بازگشایی شد

ساری - ایرنا - رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد که جاده هراز و کیاسر که از صبح امروز دوشنبه به دلیل بارش شدید برف مسدود شده بودند، بازگشایی شده است.

سرهنگ علیرضا قدمی عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر تمامی جاده های مواصلاتی استان باز است و هیچگونه انسدادی در جاده های استان مشاهده نمی شود. 

وی با اشاره به اینکه شرایط جوی محورهای مازندران کاملا زمستانی و برفی است ، از مردم خواست تا از تردد غیر ضروری در جاده های کوهستانی استان خودداری کنند. 

رئیس پلیس راه مازندران همچنین به مشکل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و از مردم خواست تا برای حفظ سلامت و ایمنی خود حتی در صورت مساعد شدن شرایط جاده ها باز هم در خانه ها بمانند. 

جاده های مازندران برای سفر خطرناک است

سرهنگ قدمی همچنین به شرایط جوی جاده های مواصلاتی و گردشگر پذیر مازندران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر محور کندوان حد فاصل هزار چم تا پل زنگوله بارش برف گزارش می شود و در این محدوده مه غلیظ وجود دارد که دید رانندگان را کاهش می دهد. 

رئیس پلیس راه ماندران شراط جدی جاده سوادکوه و کیاسر را برفی اعلام کرد و افزود : درمحور سوادکوه در محدوده ورسک تا کردنه گدوک و محدوده عالی کلا در جاده کیاسر بارس سنگین برف و مه گرفتگی جریان دارد و برای تردد نا مناسب است . 

به گفته قدمی شرایط در جاده هراز نیز با برف خفیف گزارش شده و این جاده به دلیل بارش باران در مناطق کم ارتفاع بسیار لغزنده است . 

رییس پلیس راه مازندران با اعلام این که شرایط جوی نامساعد تا پایان هفته در مازندران تداوم دارد ، از مردم خواست تا از هرگونه مسافرتی خودداری کننده و تا عادی شدن شرایط جوی و شرایط کرونایی در خانه های خود بمانند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha