۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83726013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۵هزار بسته مواد ضدعفونی در میامی توزیع شد

۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸
کد خبر: 83726013
۲۵هزار بسته مواد ضدعفونی در میامی توزیع شد

شاهرود - ایرنا - مسئوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی گفت : ۲۵ هزار بسته انواع مختلف محلول‌های ضدعفونی و گندزدایی بین مردم این شهرستان توزیع شد.

سرگرد پاسدار غلامرضا جزء بستجانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به تهیه اقلام بهداشتی از محل کمک های خیران و پایگاه های مقاومت بسیج محلول های ضدعفونی و ۷۰۰ لیتر مواد شوینده شامل صابون و مایع دستشویی در سطح شهرستان میامی توزیع شد.

وی گفت: با تشکیل  ۳۵ گروه جهادی و با حضور ۳۱۰ تن در قالب داوطلبان بسیجی از حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ، روستاها و شهر میامی ضدعفونی شد.

سرگرد پاسدار بستجانی گفت : برای تامین ماسک ، ۶ کارگاه در سطح شهرستان فعال و نزدیک به ۲۰ هزار ماسک و پنج هزار و ۶۰۰ عدد دستکش تاکنون تولید و بین مردم توزیع شده است.

مسئوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه باید زنجیره انتقال این ویروس  قطع شود، اظهار داشت : تنها راه کنترل ویروس کرونا توجه به توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه است.

بستجانی با اشاره به اینکه ۶۱ پایگاه مقاومت بسیج در راستای خدمات درمانی و امدادی مقابله با کرونا فعالیت دارند افزود : ۵۱۰ بسیجی در ورودی و خروجی روستاهای سطح شهرستان اقدامات مختلفی شامل تب سنجی و ضدعفونی خودروها را انجام می دهند.

مسئوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی گفت: گروه های جهادی در زمینه مبارزه با کرونا با ضدعفونی معابر روستایی و اماکن عمومی در نقاط مختلف شهرستان در حال خدمت رسانی هستند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha