استاندار: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در همدان با جدیت ادامه می‌یابد

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این استان به بهترین نحو ممکن و با جدیت ادامه می‌یابد.

سید سعید شاهرخی روز شنبه در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا افزود: مردم همکاری بسیار خوبی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته‌اند و روند اجرای این طرح برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همه فرمانداران استان باید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را دنبال و از آن به طور جدی و ویژه حمایت کنند.

استاندار همدان تاکید کرد: صدا و سیما به روش‌های مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای در تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت مردمی برای مقابله با کرونا انجام داده که بسیار موثر است.  

وی با بیان اینکه در ایام پیش رو  از برگزاری مراسم و جشن‌هایی که منجر به اجتماع می‌شوند، به‌طور جد جلوگیری شود اظهار داشت: تعطیلی اصناف باید همچنان ادامه داشته باشد و اتحادیه‌ها با همکاری اماکن و نیروی انتظامی بر اصناف نظارت بیشتری داشته باشند.

شاهرخی افزود: همه پارک‌ها و اماکن عمومی سطح استان باید تعطیل باشند و توصیه می‌شود شهرداری روشنایی در پارک‌ها را به حداقل ممکن برساند. 

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی همه ترددهای برون‌شهری و درون‌شهری را کنترل کنند.

استاندار همدان اضافه کرد: صداوسیما با تولید محتوای پر مفهوم می‌تواند با فرهنگ‌سازی کاهش تردد خودروها در سطح استان تاثیر گذار باشد. 

شاهرخی اظهار داشت: با افرادی که در چند روز اخیر سعی در جوسازی و مشوش کردن اذهان عمومی داشتند، برخورد جدی می‌شود. 

وی ادامه داد: برای عبور از شرایط کنونی، دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نهایت تلاش خودشان را داشته باشند. 

شاهرخی تاکید کرد: از نیروهای اجرایی که مسوول اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هستند حمایت جدی و فراگیر انجام شود تا بتوانند با قدرت به کار خود ادامه دهند. 

وی اظهار داشت: اداراتی که مقرر شده با ظرفیت حداکثر یک‌سوم نیروی اداری به مردم خدمت‌رسانی کنند، فعال هستند. 

استاندار همدان گفت: لازمه عبور از شرایط کنونی و قطع زنجیره انتقال کرونا، تلاش شبانه‌روزی همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی اضافه کرد: نصب بنرها با موضوع محدودسازی و فرهنگ‌سازی در معابر عمومی انجام شود و در ایام پیش رو با جلب مشارکت مردمی، بهتر می‌توان وضعیت تردد شهروندانی را که رعایت نمی‌کنند، کنترل کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha