مردم در روز طبیعت نهایت همکاری را با طرح فاصله گذاری اجتماعی خواهند داشت

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: مردم در روز طبیعت نهایت همکاری را با طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت توصیه های بهداشتی خواهند داشت.

 فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در حاشیه جلسه ویذیو کنفرانس با رییس جمهوری در ستاد ملی کرونا افزود: روز طبیعت امیدواریم کانون خانواده ها سرسبز و سراسر نشاط باشد و باید بدانیم بهترین محیط برای سالم ماندن در شرایط فعلی خانه است.

مقام عالی دولت در استان به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد و افزود: در روز ۱۳ فروردین همه پارکها و بوستانها تعطیل است و ما امیدواریم نهایت همکاری مردم را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: این طرح برای قطع زنجیره انتقال حداقل تا بیستم فروردین اجرا می شود و مبادی ورودی و خروجی همه شهرهای استان تحت کنترل و محدودیتهای آمد و شد خودروها با جدیت در حال اجراست.

حقیقی پیام ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری به مردم استان زنجان مبنی بر همکاری خوب آنها با مسوولان در اجرای طرح‌های پیشگیری از کرونا را خاطرنشان شد و گفت: این محدودیت‌ها و سختگیری ها فقط برای سلامتی خانواده هاست و بدانیم کادر درمانی استان در سختترین شرایط به لحاظ فعالیت و شیفت کاری قرار دارند و خدمت رسانی می کنند و بهترین هدیه و عیدی به این مدافعان سلامت ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی است.

استاندار زنجان ابراز امیدواری کرد، با همراهی مردم هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا از کشور و کل جهان رخت بر بندد و بعد از آن مردم مهمان نواز، مهربان و با اخلاق استان زنجان پذیرای مسافران عزیز از سراسر کشور خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha