سامانه ثبت شکایات احتمالی مشتریان بانکی راه‌اندازی شد

تهران- ایرنا- بانک مرکزی از راه‌اندازی سامانه ثبت شکایات احتمالی مشتریان بانکی دارای تسهیلات قرض‌الحسنه خبر داد.

براساس گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این سامانه در راستای حمایت این بانک از کسب و کارهای زیان دیده از شیوع ویروس کرونا و تعویق پرداخت تسهیلات آنها و نیز تعویق پرداخت تسهیلات وام‌های قرض‌الحسنه در اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹، راه اندازی شده است.

روابط عمومی این بانک درپی ابلاغ بخشنامه‌های مربوطه به شبکه بانکی به اطلاع می‌رساند؛ چنانچه از حساب افرادی که اقساط قرض‌الحسنه دارند یا از حساب ضامنین آنها در شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری، برداشتی بابت اقساط انجام شد، هموطنان می‌توانند موضوع را در سامانه مربوطه از طریق تارنمای بانک مرکزی یا مراجعه به این آدرس  درج کنند.

«عبدالناصر همتی» رییس کل بانک مرکزی پیش‌تر با اشاره به تشریح برنامه‌ها و اقدامات بانک مرکزی در زمان شیوع کرونا اعلام کرده بود؛ مجموعه تصمیماتی در دولت و بانک مرکزی گرفته شد تا تسهیلاتی برای افرادی که کسب و کارشان به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده است، درنظر گرفته شود که در مرحله اول، تصمیم گرفته شد اقساط تسهیلات دریافتی کسب و کارهای تعیین شده، سه ماه عقب بیافتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha