۱۷ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 83738822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۳۰ فقره سرقت در ارومیه

۱۷ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۵۲
کد خبر: 83738822
دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۳۰ فقره سرقت در ارومیه

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی ارومیه گفت: سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ کریم اکبری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در ارومیه به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه حین سرقت آنها را دستگیر کنند، بیان کرد: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار هستند.

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۳۰ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند؛ «در این رابطه سه نفر دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند».

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مبارزه با با قاچاق و مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش سوانح رانندگی از اولویت‌های انتظامی این استان طی سال جاری است. عوامل انتظامی استان همچنین مشارکت قابل توجهی با ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در سطح معابر و خیابان‌های استان دارند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha