۱۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 2176
کد خبر: 83738924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزارت بهداشت فلسطین نسبت به کمبود امکانات برای تشخیص کرونا هشدار داد

تهران-ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین در منطقه تحت محاصره نوار غزه نسبت به کمبود امکانات برای تشخیص مبتلایان به ویروس کرونا هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، این وزارتخانه از دستگاه های مرتبط با این مساله خواست تا با مسئولیت پذیری نیازهای فوری  این منطقه برای مقابله با ویروس کرونا از جمله داروها و تجهیزات پزشکی و کیت های تشخیص را فراهم کنند.

"أشرف القدرة" سخنگوی این وزراتخانه در کنفرانس مطبوعاتی گفت که تشکیلات خودگردان در رام الله یک هزار و ۵۰۰ لوله نمونه گیری به قیمت ۴ هزار دلار برای آنها فرستاده که استفاده از آن بدون ارسال مواد لازم برای تشخیص غیر ممکن است.

"کمال الشخره" مدیر کل مراقبت های بهداشتی در وزارت بهداشت فلسطین پیش از این اعلام کرد که تاکنون در سرزمین های فلسطینی ۲۱۶ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ۱۲ نفر آنها در نوار غزه هستند.

نوار غزه که قریب به ۲ میلیون فلسطینی را در خود جای داده ۱۳ سال است که تحت محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد و همین مساله باعث آسیب به زیر ساخت های آن از جمله در زمینه بهداشت و درمان شده و سازمان های بین المللی نسبت به شیوع ویروس کرونا در این گونه مناطق با انبوه جمعیت و امکانات بهداشتی و درمانی محدود و نبود امکانات برای تشخیص زودهنگام هشدار می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha