۲۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 83743537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

​فروش بلیط مسافرتی در استان اردبیل اینترنتی می‌شود

۲۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۰۳
کد خبر: 83743537
​فروش بلیط مسافرتی در استان اردبیل اینترنتی می‌شود

اردبیل - ایرنا - معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بلیط اتوبوس‌های مسافربری استان از اول خردادماه سال جاری به صورت غیرحضوری و اینترنتی صادر می‌شود.

رضا شیرین‌زاده روز چهارشنبه افزود: یکی از رویکردهای مهم سازمان راهداری تغییر کاربری پایانه‌های مسافری به محلی فقط برای سوار و پیاده شدن مسافران می‌باشد.

وی اظهارداشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا برای حفظ فاصله اجتماعی مقرر شده از اول خردادماه امسال فروش بلیط‌های مسافرتی به صورت حضوری در محل پایانه‌ها ممنوع شود.

وی بیان‌کرد: مسافران می‌توانند برای تهیه و خرید بلیط به سامانه‌های فروش اینترنتی مراجعه کرده و یا از دفاتر فروش بلیط در سطح شهر خرید خود را انجام دهند.

شیرین‌زاده تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل و همچنین ارتقای سطح خدمات و حذف دلالان را از جمله  مزیت‌های خرید غیرحضوری بلیط ذکر کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: مسافران باید قبل از خرید بلیط زمان حرکت اتوبوس، نوع وسیله نقلیه، بهای بلیط و محل صندلی خود را بطور کامل بررسی کرده و با تصمیم‌گیری آگاهانه نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کنند.

وی از نظارت کامل برعملکرد سامانه‌های فروش بلیط خبر داد و افزود: مسافران در صورت انصراف از سفر برای لغو بلیط خریداری شده می‌توانند طبق مقررات مربوط در سامانه نسبت به استرداد بلیط خود اقدام کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha