روانشناسی خانواده در شرایط کنونی بیشتر مورد توجه باشد

تهران - ایرنا - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اجتناب از شایعه‌پراکنی و توجه به اخبار موثق گفت: اثرات روانی این ویروس در جامعه و افراد بسیار زیاد است و خانواده‌ها باید به مقوله روان شناسی خانواده توجه بیشتری داشته باشند و می‌توان در این زمینه از نظر کارشناسان بهره برد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمد مهدی کاظمی در جلسه بررسی وضعیت مقابله با ویروس کرونا در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، گزارشی از اهم فعالیت‌ها در مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد.

وی اظهارداشت: اقدامات بسیاری مانند ضد عفونی کردن محیط، تحویل مواد ضدعفونی کننده، تب سنجی مداوم همکاران، برگزاری جلسات توجیهی ویژه نیروهای خدماتی و همچنین انجام تمهیدات پیشگیرانه در خصوص دورکاری(با شرایط معین و مشخص) صورت گرفت.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ضمن تشکر از فعالیت های شایسته اداره روابط عمومی و اداره پشتیبانی این سازمان در این شرایط سخت، یادآورشد: سازمان پژوهش و برنامه ریزی  آموزشی جزوء سازمان های پیش رو در امر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بود که اطلاع رسانی مطلوب و شایسته به همکاران، ضدعفونی کردن و گندزدایی به موقع محیط از دلایل این پیش رو بودن است.

کاظمی رویکرد بسیجی وار و نگرش بسیجی را، راهکاری مهم در جهت مقابله با این ویروس منحوس دانست و گفت: خدمات ارائه شده در ایران نسبت به خدمات سایر کشورها بی نظیر است که دلیل آن، همین نگرش بسیج گونه است.

وی ازتوزیع پتج هزار جفت دستکش و حدود ۹۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده بین کارکنان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور مقابله با شیوه ویروس کرونا خبر داد و یادآور شد: دو هزار جفت دستکش دیگر نیز خریداری شده و به‌زودی بین همکاران این سازمان توزیع خواهد شد؛ همچنین ۱۰۰ لیتر مایع ضدعفونی کننده و دیگر اقلام بهداشتی نیز در حال تهیه است.

مهدی جلالی مدیر کل امور اداری و پشتیبانی سازمان  پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با تاکید بر برگزاری جلسات کمیته سلامت سازمان به صورت مستمر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ادامه داد: واحد آموزش سازمان به منظور افزایش سطح دانسته های همکاران به خصوص نیروهای خدماتی آموزش های متناسب را در نظر گرفته بود که به صورت مطلوب انجام شد.

 وی افزود: پیام های بهداشتی به صورت مستمر برای همکاران ارسال و تلاش می شود تا با پیگیری امور آنچه مربوط به مقابله با این ویروس به خوبی به اجرا درآید؛ البته اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه همچنان صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha