۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶
کد خبر: 83746255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ کیلوگرم موادمخدر در خلخال کشف شد

۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶
کد خبر: 83746255
۱۷ کیلوگرم موادمخدر در خلخال کشف شد

اردبیل _ ایرنا _ فرمانده انتظامی خلخال از کشف و ضبط ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدهادی موسوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی خلخال این محموله موادمخدر در مسیر راه ارتباطی خلخال - فیروزآباد کشف و ضبط  شده و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و روانه زندان شد.

وی از افزایش قابل توجه میزان کشفیات موادمخدر در  سال گذشته در مقایسه با سال ماقبل خبر داد و گفت: در سال ۹۸ بیش از ۶۹ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان مواد افیونی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی اظهارداشت: در این مدت آمار دستگیرشدگان فعال در عرضه و توزیع موادمخدر نیز بطور قابل‌توجهی افزایش یافته و ۱۶۵ قاچاقچی عمده و خرده‌فروش ، تولیدکننده مواد ، حمل‌کننده و عامل دخیل دستگیر شدند که از بین افراد دستگیر شده ۲۴ نفر زن هستند.

او  تعدد راه‌های ارتباطی منطقه بویژه راه‌های فرعی و روستایی، همسایگی با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و گیلان و رغبت قاچاقچیان به استفاده از این راه‌ها برای ترانزیت و قاچاق مواد مخدر را از جمله عوامل افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان در سال گذشته ذکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha