تدارک برای فروش اینترنتی محصولات مددجویان کمیته امداد فارس

شیراز -ایرنا- اداره کل پست و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که در قالب آن، زمینه فروش اینترنتی محصولات مددجویان این نهاد حمایتی فراهم می‌شود.

امضای این تفاهم نامه در راستای افزایش همکاری مشترک و تحقق فروشگاه های اینترنتی (مجازی) ویژه مددجویان عنوان شد. 

محسن مفتح مدیرکل پست فارس در این باره گفت: ماموریت اصلی پست در این تفاهم نامه کمک به توانمند سازی مددجویان تولید کننده اقلام مختلف از طریق فروش در فضای مجازی است که در نهایت منجر به توسعه اقتصادی در جامعه می شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  هم اعلام کرد: ارتقای شاخص‌ها در جهت محرومیت زدایی و  رفع نیاز محرومان دراولویت نخست سیاست های راهبردی این نهاد قرار گرفته است .

محمد بذرافشان تعامل و هم افزایی با پست را یکی از عوامل مهم خدمت رسانی به محرومان عنوان کرد و افزود: کمک به اشتغال مولد محرومان از جمله مسایلی است که در توانمند سازی افراد نقش مهمی را ایفا می کند.

اسدالله رستمی رییس اداره بازاریابی و سرویس های نوین پست فارس هم گفت: دراین تفاهم نامه پست به عنوان نهادی امین زیرساختهای لازم برای رونق کسب و کار الکترونیک، ایجاد فرهنگ  خرید و فروش اینترنتی و کمک به پویش ازخانه بخریم درروزهای شیوع کرونا را فراهم می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha