رزمایش کمک مؤمنانه در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به افراد کم‌بضاعت، رزمایش کمک مؤمنانه از سوی سپاه این استان آغاز شد.

سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود به مناسبت نیمه شعبان با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و پیش رو بودن ماه مبارک رمضان بر ضرورت تشکیل رزمایشی گسترده در راستای همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه در این ماه تاکید کردند.

وی اظهار داشت: در این راستا سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین بلافاصله به تبعیت از این فرمان، ستاد و کمیته‌ای را با عنوان رزمایش سراسری کمک مومنانه تشکیل داد و عمل به این رزمایش نیز به تمام استان‌ها ابلاغ شد.

کرمی تصریح کرد: این ستاد بلافاصله با قید فوریت آنی در زنجان نیز شکل گرفت و دستورالعمل به رده‌ها اعلام و رزمایش به صورت رسمی از ۲۳ فروردین ماه آغاز شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در این رزمایش کمک و مساعدت به همنوعان در اقصی نقاط استان انجام می‌شود و بناست با توجه به تاکیدصورت گرفته،  کمک‌های جمع‌آوری شده هر منطقه در همان منطقه و میان افراد بی بضاعت و نیازمند شناسایی شده توزیع شود.

معاون اجرایی سپه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز گفت: این رزمایش از روز شنبه /۲۳ فروردین ماه/ با رمز صاحب الزمان (عج) از سوی سپاه این استان آغاز شد.

سرهنگ سیدشمس الدین موسوی با بیان اینکه مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه تا عید فطر امسال خواهد بود، افزود: این رزمایش در صورت نیاز تداوم خواهد یافت.

وی اظهار داشت: تمام پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت استان زنجان متشکل از خواهران و برادران بسیجی در رزمایش کمک مومنانه مشارکت دارند.

موسوی افزود: این رزمایش به منظور کمک به مردم نیازمند و افراد کم برخوردار که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند در همه روستاها و شهرهای استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: کمک‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی (جنسی) و همچنین کمک‌های بهداشتی درمانی خواهد بود که با اولویت مناطق و شهرهایی که جمع‌آوری شده، توزیع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha