دکترمهرداد بابایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت : سامانه ارتباطی ۴۰۳۰ برای پاسخگویی به سووالات مردم درخصوص کرونا و راه های پیشگیری از این بیماری اختصاص یافته است.
وی بیان اینکه در سومین هفته فروردین ماه جاری ۱۴ هزار تماس تلفنی مردم با ۱۱۵ اورژانس برقرار شد، گفت: این تعداد تماس تلفنی ۲ برابر مدت مشابه سال قبل بود که بخش عمده تماس های تلفنی امسال موضوع کرونا و نگرانی های مردم دراین خصوص تشکیل می دهد.
بابایی افزود: از ۱۶ لغایت ۲۲ فروردین ماه کارشناسان پرستاری واحد ارتباطات و تریاژ تلفنی مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز به بیش از ۱۴هزار تماس تلفنی پاسخگو بودند که این رقم در مدت مشابه سال ۹۸ حدود هشت هزارو ۶۲۰ مورد بود.
هفته گذشته کارشناسان فوریت های پزشکی اورژانس البرز سه هزار و چهل و پنج ماموریت انجام دادند که ۱۵۸ مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۶۴۵ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.
طی این مدت بیش از ۲ هزار و ۳۵۰ نفر از خدمات پیش بیمارستانی اورژانس البرز برخوردار شده و تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانسهای اورژانس ۱۱۵ البرز یک هزارو۵۸۰ نفر بود که از این تعداد ۷۰۴ نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.
نظر شما