بازرس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین منصوب شد

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، در حکمی بازرس قانونی مجمع فدراسیون جانبازان و معلولین را منصوب کرد.

 «مهدی علی‌نژاد» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حکمی «سیداحمد باقری» را به عنوان بازرس قانونی مجمع فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین انتخاب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با استعانت از خداوند متعال و به استناد مواد (۷) و (۱۴) اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری و تفویض اختیار مجمع فدراسیون به موجب این حکم به عنوان «بازرس قانونی مجمع فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین» منصوب می‌شوید تا در چارچوب مفاد اساسنامه مزبور ضمن تعامل مطلوب با اعضا مجمع، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام و گزارش های خود را به رئیس و اعضا مجمع ارائه کنید.

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین از اسفندماه سال ۱۳۹۸ دچار تغییرات مدیریتی زیادی شده است. انتخابات ریاست این فدراسیون ۲۱ اسفندماه برگزار شد و محمد شروین اسبقیان توانست رای اکثریت مجمع را به خود اختصاص دهد. پیش از اسبقیان، حمید علی صمیمی به مدت ۲ سال ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت و در نهایت به خاطر بازگشت به بنیاد شهید و امور ایثارگران از این پست استعفا داد.

اسبقیان چند روز پیش «مسعود حمیدی ایروانی» را به سمت سرپرست دبیری منصوب کرد.

پیش از حمیدی، «محمدعلی حسین پور» سمت دبیری فدراسیون را بر عهده داشت که از سوی اسبقیان به سمت مشاور مالی و اقتصادی ریاست فدراسیون منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha